Dzień 3 Kwiecień tydzień 1

  1. Słuchanie utworu „Chcę być sportowcem”

    1. Biegam bardzo szybko, w piłkę dobrze gram

    kim zostanę, już za chwile powiem Wam.

    Ref. Sportowcem chciałbym zostać, sportowcem chciałbym być

    trenować co dzień rano, i sprawnym zawsze być.

    2. Chodzę też na judo, wiele chwytów znam

    kim zostanę, już za chwile powiem Wam.

    Ref. Sportowcem chciałbym zostać….

    3. Jeżdżę na rowerze i trenuje sam,

    Kim zostanę , już za chwile powiem Wam.

    Ref. Sportowcem chciałbym zostać…

    4. Pierwsze już medale na swej półce mam,

    Kim zostanę, już za chwilę powiem Wam.

    Ref. Sportowcem chciałbym zostać….

    2. Rozmowa na temat utworu.

    – Co ćwiczy chłopiec?

    – Kim chciałby zostać?

    3. Zabawa przy piosence.

    Podczas zwrotek (1-3) dziecko naśladuje ruchy, o których jest mowa w tekście (bieganie, granie w piłkę, chwyty judo, jazdę na rowerze). Podczas ostatniej zwrotki stają na baczność, jak sportowcy udekorowani medalami.

    4. Wykonaj zadania z kart pracy s. 67, 68, 69 Pomiędzy zadaniami należy robić przerwy na ćwiczenia np. przysiady, slalom między klockami…

    5. Zabawa ,, Zrób tak samo” Naśladujcie postawy ludzików, które są na obrazkach. (rodzic pokazuje wybrane obrazki, a dzieci przyjmują odpowiednie postawy – załącznik zdjęcie nr 68).

          6. Na zakończenie sprawdźcie czy znacie jak nazywają się przedstawione w prezentacji sporty letnie. Zadaniem Waszym będzie wskazać, które to sporty letnie, a które zabawy.